piektdiena, 2013. gada 28. jūnijs

Tevi mīl. Pat ja izlēji pienu. Septiņas reizes.

Katru vakaru dodos gulēt ar sapni un cerību,ka RĪT - rīt es piecelšos mierīgā mājā, mierīgi pagatavošu brokastis un mierīgi izdarīšu visas simt tūkstoš pirmās rīta lietas. 7reiz saslaucīšu izlieto pienu. Joprojām mierīgi. Bez kādām liekām replikām vai balss pacelšanas. (Arī 7x7 reizes, ja nu kas... ) Un simtām reižu uzsaukšu, ka jānomazgā rokas (jo tikko ēsta šokolāde, piemēram). Un pusi no visām pati tās galu galā arī nomazgāšu. Mierīgi. Un "ar mieru un pīpēšanu" (vispār jau bez, turklāt šobrīd tas jau ir pat oficiāli nelikumīgi!!) iziesim visi laukā. Apģērbti. Un ar kurpēm kājās. Jā, jā. Pat kurpes būs kājās!!! Un tāpat mierīgi atkal ienāksim iekšā. Un mierīgi kopā darbosimies. Saprotiet? Tā mierīgi un harmoniski. Tā, lai šie šodien Facebook'ā izlasītie vārdi patiešām būtu patiesība:

"Being a playful, present and peacefule mother who is raising children but also growing a dream or a career or a passion or a hobby is NOT impossible. It's necessary. It's vital. It's like water for your soul. It's the nourishment your mind needs each day." - Awesomely awake


("Būt rotaļīgai, klātesošai un mierīgai mātei, kas audzina ne tikai bērnus, bet arī savu sapni vai karjeru vai aizraušanos vai hobiju, NAV neiespējami. Tas ir nepieciešami. Tas ir dzīvībai svarīgi. Tas ir kā ūdens tavai dvēselei. Tā ir barība, kas tavam prātam vajadzīga ik dienas.")

Nu jā. Varbūt. Reiz. Pēc gadiem 20. Man tas tiešām izdosies. Pagaidām es varētu sākt ar apņemšanos atcerēties, ka izliets piens ir TIKAI izliets piens. To var saslaucīt. Gan virtuvē. Gan koridorā. Pat guļamistabā. Palagus var nomainīt. Un rokas var nomazgāt. 

Un - lai iet! Lai šodien ir žēlastība (jo mums pašiem parādīta TIK LIELA žēlastība). Un kafija. Varbūt šokolāde. Varbūt kafija un šokolāde. Lai mana ģimene (un es) atceros un zinu šo. Vienmēr. 



Tik viegli "iekrist" ikdienas sīkumos, tik grūti koncentrēties uz būtisko. Augstākais bauslis. Mīlestība. Mana "jaunā gada" apņemšanās.



Vai šī varētu kļūt arī par Tavu apņemšanos?



9 komentāri:

  1. Tā ir katru dienu no jauna! Tik tiešām, lai izdodas ne tikai Jums, bet arī mums visiem!

    AtbildētDzēst
  2. Zane, paldies! Šī varētu būt arī mana apņemšanās!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kopīgas apņemšanās vieglāk pildīt, ne? Ir kas pieskata. Tā ka reiz beidzot satiekoties, pārbaudīsim rezultātus! :)

      Dzēst
  3. Skaistākais blogieraksts, ko pēdējā laikā esmu lasījusi :)
    Paldies!
    Lai izdodās! Arī mums ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, Diāna! Lai mums patiešām izdodas. :)

      Dzēst
  4. Mierīgi un ar mīlestību... Kaut nu tā varētu vienmēr!!! Es sāku domāt, ka, ja neesmu visu dienu kopā ar bērniem, esmu nosvērtāka un mierīgāka, un labāk izdodas parādīt mīlestību. Vismaz man palīdz pabūšana prom, ar sevi, ar savām domām, hobijiem, šobrīd arī ar darbu. Varbūt viss slēpjas atpūtā un pārmaiņās? Bet nu tiešām, kāpēc mēs tik ļoti gribam būt vislabākās mammas un tik bieži kļūdāmies? Laikam esam cilvēciskas mammas!?
    Paldies par skaisto ierakstu! Lai mums veicas parādīt mieru, savaldību un mīlestību!

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...