trešdiena, 2013. gada 11. decembris

Blogam jau 2 gadi (būs dāvanas!) !! (papildināts 21.12.2013.)

Neticami, kā laiks skrien!!! Tūlīt, tūlīt jau apritēs 2 gadi kopš rakstu blogu. Tāda maza apaļa jubileja, vai ne? Un kā jau dzimšanas dienā pienākas - būs dāvanas! Tik šoreiz ne man.


Dāvanas būs 2 un tās tiks kādam no jums, mana bloga lasītāji! :) Par pašām dāvanām gan pastāstīšu mazliet vēlāk.


*    *    *

Divi gadi bloga dzīvē ir gan daudz, gan maz. Līdzīgi kā ar bērnu - divgadnieks joprojām ir mazs, taču valoda jau apgūta un tik daudz ko spēj pats! Tāpat arī blogam - 2 gadi ir pietiekami ilgs laiks, lai tas ieņemtu kādu vietu blogu pasaulē un iegūtu savus patstāvīgos lasītājus. Reizē arī pietiekami īss laiks, lai vēl daudz kas būtu nezināms! 

Pa šiem diviem gadiem esmu mācījusies, ko un kā vajag un nevajag darīt. Gan bērnus audzinot, gan blogu rakstot. No 2 bērnu māmiņas esmu kļuvusi par 3 bērnu māmiņu. Esmu iepazinusi vairākus brīnišķīgus cilvēkus, ko citādi varbūt nebūtu satikusi, un atjaunojusi senākas pazīšanās jaunā gaismā. Esmu arī tikusi pie pavisam necerētām un negaidītām dāvanām. Esmu pabijusi pirmajā grāmatas prezentācijā savā mūžā un uzrakstījusi vairākus rakstus interneta žurnālam Satori. Caur bloga rakstīšanu esmu atklājusi lietas pati par sevi, ko iepriekš nezināju, un atradusi jaunus talantus. Pirms diviem gadiem sāktā avantūra izvērtusies par interesantu ceļojumu ar neparedzamiem pārsteigumiem.

Taču visvairāk man patīk saņemt kādas ziņas no jums, mani lasītāji, gan komentāros, gan e-pasta vēstulēs. Tās dod jaunu motivāciju turpināt rakstīt, zinot, ka kādam noderēs, patiks un varbūt būs par iedrošinājumu. Tāpēc - esmu izveidojusi mazu anketu, kuras aizpildīšana aizņems tikai pāris minūtes (godīgi!). Vēlos mazliet iepazīt jūs! Tāpat arī vēlos uzlabot savu blogu, pilnveidot tā saturu, lai jums būtu interesanti un vērtīgi lasīt arī turpmāk. Tad nu sanāk tāda win - win (labums - labums) situācija: labi jums, jo Krūmiņu dienas kļūs vēl interesantākas un vērtīgākas, labi man - jo iepazīšu jūs!



Anketu varat aizpildīt šeit: Lasītāju aptauja 2013!



--> Anketu var pildīt anonīmi vai arī norādot savu vārdu un e-pastu, atkarībā no tā, vai piesakies dāvanas izlozei vai ne! (Dāvanas izlozē piedalās tikai anketas, kurās norādīts vārds un e-pasts! Šī informācija nekur publicēta netiks.)


Visbeidzot par dāvanām. Kā jau rakstīts - viens bloga lasītājs, kurš aizpildīs Lasītāju aptauja 2013 anketu, saņems veselas 2 dāvanas uzreiz:

Dāvana Nr.1 - Susan Mayclin Stephenson grāmata "Child of the world. Montessori, Global Education for Age 3 - 12+". 



Lai gan neesmu pati vēl lasījusi, šķiet, grāmatai jābūt labai. Par to liecina ieteikums blogā "how we montessori" un izdevējs Michael Olaf. Tomēr gribu teikt - tie, kas neesat Montessori mīļotāji, varbūt šī ir lieliska iespēja uzzināt ko vairāk un pat mazliet sākt to atzīt?.. ;)



Dāvana Nr.2 - īpaša dāvana sadarbībā ar Piuka.lv (žodziņi aplokam + dzīvnieciņš, kam to aploku būvēt).



Piuka.lv ir pavisam nesen tapis mūsu ģimenes projekts, kas aizsākās, kad vīrs uztaisīja Montessori gramatikas fermas iedvesmotu rotaļu Lauku sētu mūsu bērniem. Citiem arī iepatikās un tāpēc tapa piuka.lv, kur lauku sētas, žodziņus kā arī citas feinas lietas tagad vari iegādāties arī Tu.



Tātad - lai piedalītos bloga Krūmiņu dienas 2 gadu dzimšanas dienas dāvanas izlozē, Tev līdz 20.decembra 24:00 jāaizpilda Lasītāju anketa 2013. Tik vienkārši. :) 

Un jau 21. decembrī tiks izlozēts viens laimīgais dāvanas saņēmējs. Lai veicas!


*    *    *


21.decembris ir klāt, dažnedažādas dzimšanas dienas nosvinētas (3 gadu, 1 gada, 2 gadu, 8 gadu, 32 gadu... ;)) un pienācis dāvanu saņemšanai noliktais laiks. Liels, liels paldies visiem anketu aizpildītājiem. Nākošo gadu ceru iesākt ar anketu rezultātu apkopojumu un izvērtējumu, kā arī ņemšu vērā jūsu ieteikumus. Paldies, tie ir tiešām vērtīgi. Un paldies arī par daudzajiem labajiem vārdiem. Tie patiešām iedvesmo! Un nu...


(bungu rīboņa.... saspringts klusums... un...)


Krūmiņu dienu 2.dzimšanas dienā 2 dāvanas saņem Inga Podiņa! Inga, apsveicu!!! Par dāvanu saņemšanu sazināšos ar Tevi individuāli e-pastā.

Te par izlozes gaitu.. :)





Lai lietainais laiks nemulsina un izdodas piedzīvot skaistus un mierīgus Kristus piedzimšanas svētkus!





Paldies par jūsu komentāriem!



3 komentāri:

  1. Sveiki :) Man sanāca anketu aizpildīt 24:22... vai ņemsiet pretī? (bišku aizrunājāmies ar vīru un neredzēju, kā laiks paskrēja, ka bija jau pāri pusnaktij...) :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Iveta, paldies par aizpildītu anketu! 22 minūtes nav šķērslis, lai piedalītos! :) Tava anketa tikai iekļauta kopējā listē, šoreiz gan laimīgā loze krita citai dalībniecei.

      Dzēst
  2. Sveiki visi, mani ir izkrāpuši tik daudzi uzņēmumi, kuri ir apgalvojuši, ka ir reāli aizdevēji, bet visi mani centieni ir bijuši veltīgi, es esmu zaudējis vairāk nekā 3500 eiro viltus aizdevējiem, kuriem apgalvo, ka viņi nav tādi, kādi viņi ir. Kamēr mans draugs nav iepazīstinājis mani ar pareizo aizdevēju, ar kuru sazinājos, un veiksmīgi ieguvu aizdevumu no viņiem tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu, nebaidoties, sazināties ar viņiem pa e-pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...