piektdiena, 2012. gada 21. decembris

1+1=5 jeb Krūmiņu matemātika

Ja es jautātu, cik ir viens plus viens, ko jūs atbildētu? 2? 3? 4? Varbūt 1?

1 + 1 = ?

:) Kā jau daudzi varbūt nojaušat, pareizā atbilde 



Kopš kāda pavisam neilga laika mēs esam 5! Tāda Krūmiņu matemātika. 
Un es kopš tā paša brīža esmu daudzbērnu māmiņa. :) Tas droši vien nozīmē, ka tuvākajā laikā sekos kādi bēbīšieraksti... Kā gan citādi, vai ne? 


Un reizē ar Mazā K dzimšanas dienu arī mana bloga pirmā dzimšanas diena. Tieši pirms gada 15. decembrī publicēju savu pirmo ierakstu. Nu jau tapis vairāk par 100.

Un vēl dienu vēlāk - 7 gadi kopš pirmo reiz izskanējis "MĒS" (Zane+Kristaps= <3). ;) Dzimšanas dienām bagāts decembris!


Priecīgas un mierīgas jums vēl nedaudzās dienas līdz Ziemsvētkiem un jaunam gadam!



Paldies par jūsu komentāriem!


4 komentāri:

  1. Laba tāda matemātika.. :)
    Sirsnīgi sveicieni..

    AtbildētDzēst
  2. Vissirsnīgākie sveicieni ar ierindošanos daudzbērnu ģimeņu skaitā!

    P.S. Gribēju Tev uzrakstīt privātu e-pastu, bet nekur blogā tādu neatradu... Varbūt vari īsi atrakstīt man un tad uzrakstīšu, ko gribēju teikt! Mans e-pasts: idejukrelles [at] inbox.lv

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...